I have been a regular customer of Salva Barber Shop for many years and I always appreciate the experience : welcoming words from all the personnel, cleanliness, Andi's care and professionalism, ... and the result is always fine by me. No doubt I will come back.
Styling door Andi•Mannen knippen
Pierre•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Hair cut and beard trimming!
Super well done!
Styling door Andi•Mannen knippen
Wibrink•11 dagen geleden
Geverifieerde review
J’ai réservé pour une taille de barbe et j’ai pu aussi faire une coupe de cheveux. Très content de la disponibilité et du résultat