The person that attended to me was very rude and arrogant.
After the session, I inquired about the next appointmrnt as I would be traveling for work and will be away for 5 weeks, she said that I am supposed to return within 3 weeks otherwise the treatment won't have any effect and went on to tell me that anywas, she doesn’t care as that is my money being wasted.
When it came to paying, I was never informed that you don’t take payment by card. So we had to use payconiq and I told her I wasn’t familiar with payconiq payment method and kindly asked her to assist me through but she said “don’t act dumb” until a colleague who was polishing a client’s nails jumped in and assisted me.
My conclusion, is that I will never return if I am to be attended to by the same lady and for the sake of other clients, please ask your employees to be a little friendly, you know, it doesn’t hurt!
Alexis•10 maanden geleden
Vriendelijk goeie uitleg ben tevreden
Bruynings•10 maanden geleden
Beste,
Ik had vandaag afspraak voor 2 personen om 9u00 voor PRP 12 sessies per persoon.
In eens belt mij een vrouw die pas was wakker en vertelt mij ik ben overslapen en dan zegt zij ik heb trein gemist kan je ander keer komen.
Maar aan stem zij was pas net wakker.
Ik probeerde uitleggen dat wij hebben van werkmvrij genomen.
Dat boeide haar niet erg onbeleefd en on professioneel.
Wij zullen nooit nog afspraak nemen.
Matin•10 maanden geleden
Eerste . Die vrouw had mij info over geen borstvoeding te geven na de behandeling . Voor 2 dagen .dat ze moest voor de behandeling dat vertellen nu zit mijn baby zonder melk voor paar dagen .
2de in de whatssap en op onstagram kreeg ik te weten 100% garantie .geen haar groei geld terug . Bij de afspraak heeft ze gezegd dat geen garantie is .dus dat is liegen tegen mensen .
Helaas heel slecht ervaring