super pose très minutieuse et merci pour l acceuil
Behandeling door Raisa•Gellak manicure
Nora•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Merci pour cette dépose tout était clean 😘😘🤍
Behandeling door Laura•Gellak manicure
Lina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super équipe, professionnelle, salon magnifique
Gellak manicure
Giovannini•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels hebben er nog nooit zo perfect uitgezien 😍 Dankjewel Mariya! En ook bedankt voor de overheerlijke koffie en zeer leuke gesprek! top team! 🥰
Behandeling door Mariya•Kunstnagels opvullen
Suzan•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Sina est toujours si créative et anticipe mes envies avant même de les avoir dites. Toujours un plaisir de revenir à Mariya Nails!