Beste gellak manicure ever! Je vind het nergens anders beter 💅❤️ Ik kom hier minstens om de drie weken sinds 2 jaar. Ik boek altijd bij Valentina en soms ook Kateryna.
Gellak manicure
Rebecca•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Meer dan ok
Behandeling door Helen•Pedicure
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Love love love!
Behandeling door Kateryna•Gellak manicure
Marie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel, aardig en perfectionistisch ❤️