Ik kom hier nu al enkele maanden en bij verschillende nagelstylisten geweest, ieder van hun zeer proper, getalenteerd en vriendelijk. Ik kan iedereen dit salon aanraden, ben telkens zeer tevreden.
Behandeling door Sofia•Manicure
Amber•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De medische pedicure was op zich prima, maar de dame sneed me aan de zijkant van mijn grote teen en stopte niet eens om zich te verontschuldigen of de wond te desinfecteren. De snee had eigenlijk niet mogen gebeuren, maar om het dan niet eens te erkennen is niet goed.
Medische pedicure
Sibille•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Soms lang wachten maar de laser ontharing is goed
Behandeling door Olga•Laserontharen
Ns•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd! Heel ontspannend en meteen een glow.
Behandeling door Iryna•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Daria is very kind and professional, discusses your wishes and proposes different options. She corrected my previous hair colour (not het work), it now looks exactly like i wanted. Very happy!