Ik werd hartelijk ontvangen. De masseuse gaf mij een goede uitleg over het salon en zei me ook direct dat de massage die ik gekozen had waarschijnlijk niet de beste ging zijn voor mijn klachten. Deze goed raad vond ik zeer welkom. Ze zei wel een aantal keer dat ze nu wel de massage ging doen die ik geboekt had. Na 5 min massage besliste ze toch over te schakelen naar de massage die ik meer nodig had. Op zich zeer goed, maar ik moest achteraf ineens bijbetalen. Dat had ik natuurlijk niet gevraagd of werd mij op voorhand niet gezegd. De massage werd ook een aantal keer gestoord omdat er mensen binnen kwamen die een afspraak bleken te hebben, maar er was geen masseuse voorzien. De massage was wel heel goed, ik zou graag deze masseuse wel nog eens bezoeken, maar of dat in dit salon zal zijn, weet ik nog zo niet.
Stefanie•bijna 8 jaar geleden
I booked a treatment online - looking forward to a 'top-rated' place. When I arrived the door was locked, called the landline and there was some confusion about my appointment. Got a text message 5 mins later saying 'sorry the masseuse is ill.' Very disappointing - not just on missing the treatment but how I got told - with zero regard to customer service. Won't be rebooking here again!
Emma•bijna 8 jaar geleden
Toon reactie salon...
Zeer professioneel
Kris•bijna 8 jaar geleden
Héél professioneel en aangenaam personeel. Het was zeer ontspannend en zeker voor herhaling vatbaar ????