Een aardig team, een vlotte en deskundige aanpak, een fijne en gemoedelijke sfeer, meer moet dat niet zijn.
Mannen knippen
Tom•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn beide dochters van 8 en 10 jaar zijn geknipt en ze waren er ontzettend blij mee. Peroneel kan goed met kinderen omgaan!
Ik ging met twee zeer tevreden meisjes de deur uit
Meisjes knippen
Leonie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer en deskundig personeel !
Ik ben perfect geknipt. Zeer tevreden