Gelukkig had ik in een recensie gelezen waar het was, zo vond ik het makkelijk: in de INNO zelf naast de lingerieafdeling. Ik had nog nooit een russische manicure gehad. Ik ben er zeer tevreden over. Ik kom zeker nog terug.
Behandeling door C S•Gellak manicure
Jozefien•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super prestation rien à dire , la fille était super douce et gentille ! Je recommande vraiment