Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,5
1120 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Everything is always on point. Clean, kind ans fast
Ontharing onderbenen met knie. Alles was meer dan in orde.
Heel vriendelijk personeel, pedicure zeer goed gedaan.
Snel, goed gedaan, voel me daar steeds op mijn gemak. Je krijgt altijd waar voor je geld.
Heel vriendelijk en professioneel behandeld rekening houdend met vragen en wensen. Zeer tevreden met het resultaat en zeker voor herhaling vatbaar! Bovendien afspraak mogelijk op korte termijn wat zeker ook een pluspunt is.
10
1
10
11
12
143
12