Pedicure by Raisa was very well done and professional. Manicure by Julie and it was very well done each time. I’m always happy and content after my appointment.
Réalisé par Vera.•Beauté des pieds
Sovy•il y a 11 mois
Avis vérifié
Zeer goed. Aan te raden. Top behandeling:
Réalisé par Nastia•Drainage lymphatique
Julia•il y a 11 mois
Avis vérifié
Altijd een fijne ervaring bij Veludia. Daarom kom ik graag terug!
Épilation du maillot brésilien
Charlotte•il y a 11 mois
Avis vérifié
Al jaren vaste klant en de kwaliteit van de manicure + kleur blijft elke keer weer subliem en tot in detail perfect gedaan! Top !!
Réalisé par Vera.•Vernis semi-permanent mains
Ineke•il y a 11 mois
Avis vérifié
Teennagels en ook de nagelriemen etc weer mooi verzorgd & kleur mooi en zorgvuldig aangebracht!