During a pedicure, my toenail was cut improperly, causing discomfort. After visiting a podiatrist, I was told medical treatment was needed. A week later, I’m still not fully recovered. I requested a refund and compensation for medical expenses, but instead, I was accused of lying without evidence. They offered me a €30 voucher instead of covering my doctor’s costs. As a loyal customer, I felt disrespected, dismissed, and frustrated by their response.
Réalisé par Fabiana•Beauté des pieds
Giulia•il y a 3 mois
Voir la réponse du salon...
Beautiful facial and excellent quality of the products used, warm and welcoming atmosphere. Fabiana is kind and professional, thank you
Réalisé par Fabiana•
Soin du visageVoir plus...
Klara•il y a 3 mois
Voir la réponse du salon...
Always a good experience at U Nice Place, I am a satisfied and returning client , love this saloon
Réalisé par Fabiana•Cryolipolyse
Stephania•il y a 3 mois
Voir la réponse du salon...
Top
Réalisé par Eunice•Soin minceur
Christian•il y a 3 mois
Voir la réponse du salon...
Je fais un traitement au laser, le résultat est impressionnant après 2 séances, tellement content et je recommanderai ce bel endroit à mes amis et à ma famille.
Merci beaucoup