Ik kom hier al sinds september 2024 en ben elke keer opnieuw zeer tevreden met het resultaat. Ze luisteren goed naar wat je wil, leveren prachtig werk en mijn nagels zijn altijd sterk en verzorgd.
Réalisé par Snizhana•Ongles en gel
Larisa-Andreea•il y a 5 mois
Avis vérifié
Always perfect nails and very friendly. Could work on punctuality a bit though ...
Réalisé par Snizhana•Manucure au gel de construction
Anoniem•il y a 5 mois
Avis vérifié
Ik ga hier al jaren en de kwaliteit is altijd top. Super professioneel, correct, vriendelijk en nagels die in perfecte staat blijven voor 3-4 weken!