Ik heb gelnagels laten doen bij Oksana en ben heel tevreden. Ze werkt zeer nauwkeurig, de kleur is prachtig en de sfeer is aangenaam. Ik kom altijd met plezier terug. Oksana is een geweldige nagelstyliste.
Réalisé par Oksana•Ongles en gel
Victoria•il y a 3 mois
Avis vérifié
Zeer professioneel, vriendelijk en snel geholpen.
Réalisé par Evgeniya•Ongles en gel
Vanessa•il y a 3 mois
Avis vérifié
Beste service ooit👌Ludmila is super goed in wat ze doet altijd tevreden 😊
Réalisé par Ludmila•
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Dalal•il y a 3 mois
Avis vérifié
Thank you very much to the kind person Snizhana, you did a spectacular job! Couldn’t be more perfect!!
Réalisé par Snizhana•Vernis semi-permanent pieds
Talia•il y a 3 mois
Avis vérifié
De mensen waren zo vriendelijk en behulpzaam (het was mijn eerste bezoek en eerste keer voor deze behandelingen). Ook zeer tevreden van het resultaat!