Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
3855 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik heb gelnagels laten doen bij Oksana en ben heel tevreden. Ze werkt zeer nauwkeurig, de kleur is prachtig en de sfeer is aangenaam. Ik kom altijd met plezier terug. Oksana is een geweldige nagelstyliste.
Zeer professioneel, vriendelijk en snel geholpen.
Beste service ooit👌Ludmila is super goed in wat ze doet altijd tevreden 😊
Thank you very much to the kind person Snizhana, you did a spectacular job! Couldn’t be more perfect!!
De mensen waren zo vriendelijk en behulpzaam (het was mijn eerste bezoek en eerste keer voor deze behandelingen). Ook zeer tevreden van het resultaat!
59
1
59
60
61
636
61