Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
3858 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Weer met prachtige nagels de deur uitgelopen. Thanks Snizhana!
The best in town. The soft french is very beautiful
Le is such an awesome woman! I love how she works and suggest which colours to use!
Ik heb gelnagels laten doen bij Oksana en ben heel tevreden. Ze werkt zeer nauwkeurig, de kleur is prachtig en de sfeer is aangenaam. Ik kom altijd met plezier terug. Oksana is een geweldige nagelstyliste.
Zeer professioneel, vriendelijk en snel geholpen.
59
1
59
60
61
637
61