Ik heb al een hele tijd zeer enthousiaste klant en ben steeds enorm tevreden, zowel van de behandeling als nadien van het resultaat en de kwaliteit maar deze keer moet ik toegeven dat Svitlana me pijn gedaan heeft : zowel bij het vijlen - meerdere nagels werden erg warm - als bij het voorbereiden waar het verwijderen van de nagelriemen war redelijk bruut en tot bloedens toe gebeurde. Ze was ook erg snel klaar : op 45min terwijl de behandeling normaal gezien toch vlot 70min duurt.