Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
1853 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Super adres om je haar te laten doen! Ik kom er steeds als herboren buiten!.... Wat mijn kapsel betreft althans.
Super
Ik heb nu voor eerste keer naar hier gekomen en ik vond heel aangename kapper. Het personeel is heel vriendelijke. Zij hebben een balayage kleur en knippen. Het resultaat was heel goed.
Zeer professioneel en tot in de puntjes verzorgd! Een absolute aanrader.
Ben maakt zijn klanten graag gelukkig en ik ben gelukkig! Van mislukte kleuring bij vorige kapper naar perfect witblond met een mooie snit. Ik ga nooit meer naar een andere kapper!