Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,3
163 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Het ontvangst was heel aangenaam met een theetje en een vragenlijst (ook beschikbaar in het Nederlands) De dames hebben zeer uitgebreid hun tijd genomen om ons een aangename ervaring te bezorgen. Er werd een goede uitleg gegeven bij elke stap van het proces. De behandeling was zeer aangenaam en rustgevend. Er werden ook tips gegeven hoe we onze haren het best konden verzorgen. Ik kreeg een fantastische brushing op het einde. Een rustgevende aanrader!
Super expérience avec ma maman pour le soin duo.
Super
Very nice and relaxing experience. Would recommend!
Perfect! Highly recommend! 😍