Super aangename ervaring voor een eerste keer elektrolyse! Heel voorzichtig en werkt ook echt met een lichte hand. Zo goed als geen pijn ervaren.
Réalisé par Nadiia•Soin du visage
Ihsane•il y a 7 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Top zoals Altijd - echt een pro.
Ik beveel het zeker aan.
Réalisé par Anna Stadnik•Brow lift
Hanna•il y a 9 jours
Avis vérifié
...
Réalisé par Anna Stadnik•Extensions de cils - cil à cil
Fouzia•il y a 10 jours
Avis vérifié
Ik ben ontzettend tevreden over mijn bezoek! De nagels zijn prachtig gezet en precies zoals ik had gevraagd. Er wordt heel netjes en hygiënisch gewerkt, en de sfeer is gezellig en ontspannen. De nagelstyliste neemt echt de tijd om naar je wensen te luisteren en geeft professioneel advies. Mijn nagels blijven bovendien wekenlang mooi zitten. Ik krijg veel complimenten over het resultaat. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en vakmanschap!