Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
597 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Super aangename ervaring voor een eerste keer elektrolyse! Heel voorzichtig en werkt ook echt met een lichte hand. Zo goed als geen pijn ervaren.
Voir la réponse du salon...
Top zoals Altijd - echt een pro. Ik beveel het zeker aan.
...
Ik ben ontzettend tevreden over mijn bezoek! De nagels zijn prachtig gezet en precies zoals ik had gevraagd. Er wordt heel netjes en hygiënisch gewerkt, en de sfeer is gezellig en ontspannen. De nagelstyliste neemt echt de tijd om naar je wensen te luisteren en geeft professioneel advies. Mijn nagels blijven bovendien wekenlang mooi zitten. Ik krijg veel complimenten over het resultaat. Absoluut een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en vakmanschap!
Very good