Wat een prikkelbare mensen hier aan sommige reacties te zien. Dat het time-management niet top is, dat is inderdaad waar. Nu ik zie dit wel als iets positief, ze neemt tijd voor haar klanten. Tijdens de behandeling heeft ze me zeer veel tips en tricks gegeven wat in het best met mijn haar kan doen. In 21 jaar nooit zo’n goede kapster gevonden.
Mij ziet ze zeker en vast terug!!
Kleine opmerking nog: door de Corona-tijden is iedereen op hygiëne gesteld. Dit zelf miste ik een beetje maar natuurlijk ook helemaal niet tof als je 8 uur lang met een mondmasker moet oplopen. Maar stoelen ontsmetten na elke klant zou toch fijn zijn om te zien :)
Groetjes, een zeer tevreden klant!
Réalisé par Adalys•Coupe femme
Gitte•il y a presque 5 ans
Voir la réponse du salon...
Mijn afspraak was niet geregistreerd, waardoor de kapster al niet blij was. Dit is nochtans niet mijn fout. Ze heeft mijn haren niet gewassen en is gewoon beginnen knippen. Wassen was blijkbaar extra betalen. Het knippen was na nog geen 15min gedaan! Geen top ervaring :(
Réalisé par Adalys•Coupe femme
Anonyme•il y a plus de 5 ans
Voir la réponse du salon...
Super tevreden! Goed advies, lekkere thee en vriendelijke uitbaatster. Ik kom zeker terug.
Réalisé par Adalys•Coupe femme
Stien•il y a plus de 5 ans
Voir la réponse du salon...
Ik kom nooit meer in deze salon. Ben verdrietig, boos en 100 goedkoper naar huis gegaan. Toen ik de kapper vroeg of het mogelijk was om een permanent te laten zetten, zeiden ze me het is mogelijk maar je haar word er droger door, maar er zal een mooie Krul zijn. Dit was dus niet het geval mijn haar was een kroesbol geworden!toen ik voor hulp terug ging naar de kapper, knipte de kapper een stuk eraf en na het blowdryen vroeg ze me nog eens 50 euro.. geldverspilling en zonde van mijn haar!!!!!!!!