Ça s'est très bien passé. Le seul point noir est l'absence de paiement par carte dans le salon
Réalisé par Hicham•Coupe homme
François•il y a environ 6 ans
The staff was not particularly welcoming or warm - they didn’t talk to me and anything they said was accompanied by a sigh like I was being difficult - for example when I asked whether my hairdresser could brush my curls. He didn’t succeed in giving me a curly blow dry but did attempt to curl my hair with a curling iron. The hairdresser pulled my hair really hard, in an way I have never experienced before and did not seem concerned despite my visible discomfort. He did not ask me whether I was ok, whether I liked the haircut or anything. He used a men’s razor to cut my hair, which was done really unprecisely. Overall, the haircut wasn’t terrible but I definitely wouldn’t go back there.
BrushingVoir plus...
Lucy•il y a plus de 6 ans
vlotte kapperszaak, no-nonsense en perfecte kwaliteit producten
brigitte•il y a presque 7 ans
Le salon est fantastique et d’une grande propreté !
Le gérant est très accueillant et professionnel.
Je recommande très chaudement !!
Sandrine•il y a presque 7 ans
Lissage brésilien super bien fait, à un prix concurrentiel! Je suis ravie du service (très consentieux), merci à vous! Je reviendrai...