Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,8
3081 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Ik ging voor de eerste keer voor een medische pedicure bij Anne en ben zeer tevreden van het resultaat! Anne nam rustig de tijd en gaf zeer professioneel advies. Ze heeft oog voor detail en ging zorgvuldig te werk. Zeker een aanrader!
Fantastische ervaring. Ik heb al volgende afspraak geboekt.
Voir la réponse du salon...
Op 30/03 ben ik hier langsgeweest voor een fruitzuurpeeling. Ik heb de dame in kwestie duidelijk laten weten dat ik deze behandeling nog nooit gedaan had en een gevoelige huid heb. De behandeling brandde letterlijk in mijn gezicht en dit vermelde ik ook. Blijkbaar allemaal normaal volgens de dame. Na de behandeling kreeg ik een staal repair cellular crème mee die ik diende aan te brengen voor te hydrateren. In de auto aangekomen merkte ik reeds dat er witte blazen op mijn gezicht stonden. Toen ik thuiskwam zei mijn man tegen mij dat mijn huid derdegraads verbrand was. Ik vertelde hem dat dit normaal was volgens de dame en de opperhuid afschilferde. De dag erna werd ik wakker met brandwonden. Ik belde in paniek het instituut maar kreeg enkel te horen dat elke huid anders reageert, dat ik goed diende te hydrateren en dat het na een paar dagen wel zou beter gaan. Mijn vertrouwen was volledig weg. Ik belde vervolgens naar een ander Babor instituut waar ik iets helemaal anders te horen kreeg. Deze dame zei om meteen langs te komen. Ik ben naar daar geweest en kreeg een masker met melkton voor mijn gelaat vrij te maken van zuren aangezien deze anders nog verder zouden branden. Ook de staal crème die ik meekreeg diende met water gebruikt te worden, iets wat mij in Antwerpen nooit werd meegedeeld en ook door de dame zelf niet werd gebruikt na de fruitzuurpeel behandeling. Mijn gelaat is momenteel letterlijk verbrand waardoor ik andere producten diende aan te kopen voor herstel. Het instituut in antwerpen weigert echter hun fout in te zien en in te staan voor de terugbetaling van de kosten!
Voir la réponse du salon...
Nauwkeurig.
Ik was 20 min te laat, maar ben nog steeds goed geholpen!! Nog eens mijn excuses daarvoor. Bedankt voor mijn mooie wimpers