Hotel was super.Alleen had er wel iemand Nederlands kunnen verstaan want we hadden een klacht en je kon by niemand terecht .Ik ging naar de balie en werd onvriendelijk behandelt .De klacht ging over het restaurant we hadden om 20u gereserveerd om 21u30kregen we pas ons voorgerecht de mensen na ons waren al allemaal klaar pas om half elf door ons mening te zeggen dat dit niet kon kregen we uiteindelijk ons eten dat vonden we niet zo fijn we hebben wel iets mogen drinken van de zaak
Massage relaxant
APERS eddy•il y a 9 mois
Bouchra était très professionnelle et à l’écoute. Elle nous a détendu et relaxé à 100%. Merci pour ce moment magique
Réalisé par Bouchra•Massage relaxant
DOMINI•il y a 9 mois
parfait
Réalisé par Bouchra•Massage relaxant
CAVENEL•il y a 9 mois
Le massage relaxant était parfait. Anaïs était très accueillant et talentueuse. Elle a su nous mettre alaise et nous détendre à 100%. Merci infiniment