Topservice! Er wordt echt naar je wensen geluisterd en warm voor je gezorgd.
Femke•il y a 17 jours
Avis vérifié
It’s been almost a year since this nail salon opened on the corner of my street, and I’m so grateful to have them nearby. The welcome is always warm, the service is outstanding, and the team always greets you with a smile. They have that extra touch that makes you feel right at home. I highly recommend them without hesitation! ⭐⭐⭐⭐⭐
Vanessa •il y a 23 jours
Avis vérifié
Très satisfaite du résultat ! Travail soigné et très professionnel. Elles sont très minutieuse et mettent tout de suite à l'aise. Je recommande vivement !😍
Anela•il y a 24 jours
Avis vérifié
Het is altijd een super ervaring om mijn nagels onder handen te laten nemen door Liana!
Julie•il y a environ 1 mois
Avis vérifié
Je wordt altijd goed verwelkomt in de zaak en je wordt met professionalisme behandeld. Prachtige service en ervaring. Het resultaat overtreft mijn wensen! Super tevreden altijd!