Naar gewoonte als eerste op een zaterdagmorgen, vriendelijk en heel professioneel.
Styled by Isatou•Men's Haircuts
Janick•about 2 months ago
Verified review
Eerste keer naar een echte kapper voor mijn vierjarig dochtertje! Beetje spannend, maar dankzij de lieve kapsters, hun engelengeduld voor het kleutergewiebel en de snelle, supermooie knipbeurt werd dit een topervaring. Bedankt en tot gauw!
Styled by Isatou•Girls' Haircuts
Margot•about 2 months ago
Verified review
Top!
Styled by Isatou•Children's Haircuts
Nomie•about 2 months ago
Verified review
Lana is een bijzonder lieve vrouw die altijd oog heeft voor de noden van onze jongens..zij komen heel graag terug!
Styled by Lana•Boys' Haircuts
Wess•about 2 months ago
Verified review
We zijn goed geholpen en hebben een nieuwe coupe waar we tevreden mee zijn.