Heel fijne ervaring! Ik ben hier al meerdere keren geweest en steeds blij met het resultaat! Lana heeft dit super gedaan ⭐️
Styled by Lana•Ladies' Haircut
Pauline•6 months ago
Verified review
I'm very happy with the results 😍 Thank you Lana😊
Styled by Lana•Balayage
Sandra•6 months ago
Verified review
Excellent Hairdressers. Caring, efficient and professional.
Styled by Isatou•Ladies' Haircut
Klio•6 months ago
Verified review
Ik heb helaas 45 min moeten wachten voor ik aan de beurt was maar dat vond ik niet zo erg. Isatou was zeer vriendelijk en vertelde in het begin dat ik even zou moeten wachten. Zo bied een drankje aan en was tijdens het knippen zeer vriendelijk, rustig en proffesioneel. Ik heb dit kapsel al jaren en zij heeft dit het beste gedaan.
Dankjewel en tot de volgende keer
Styled by Isatou•Ladies' Haircut
Charlotte•6 months ago
Verified review
Heb een pedicure laten doen door Siham en het was geweldig. Ze was vriendelijk, professioneel en voorzichtig. Ik kom zeker terug!