Ik maakte een afspraak via de website. Hier kon ik kiezen tussen enkele uren waarop ik kon komen. Toen ik toekwam kreeg ik te horen dat ik nog 3 kwartier ging moeten wachten. Jammer. Ik kwam enkel voor washing en styling, toonde foto’s hoe ik mijn haar graag wou. Hierbij liet de kapster blijken dat dit echter niet ging lukken, ze leek niet te weten hoe zo een kapsel (losse krullen vanonder, stijl vanboven) na te maken of had hier geen zin in? Ook had ik pijn aan mijn hoofdhuid tijdens de brushing. Wat een les. Dit doe ik nooit meer. Ik verschoot ook van de prijs. Dit was mijn 48 euro niet waard! Ze verontschuldigde zich wel dat ik zo lang had moeten wachten en dit een fout op de website was. Wat een spijtige zaak zeg! Men zou mij blijkbaar proberen bellen hebben, maar had nooit een gemiste oproep. Raar. Ook staat op de site dat de prijzen exclusief shampoo etc zijn. Opnieuw, jammer dat ik hier over keek. Als je je job niet graag meer uitvoert, ga dan iets anders doen. Als je niet graag meer werkt op dat uur, zorg dan dat deze uren geen opties meer zijn. Iedereen heeft wel eens een mindere dag, echt wel jammer dat ik mij zo oncomfortabel heb gevoeld bij dit kappersbezoek.
Anonymous•over 6 years ago
I was so pleased wth the result and farah was lovely.
I had to wait almost an hour though which although I had the time today, any other day I would have become a bit frustrated. Also treatwell miss quoted the price by 9 euros. I was quoted 76 euros but was charged 85:50 at the salon. This was not the fault of the salon I believe.
Louisa•over 6 years ago
super! De vriendin is er blij mee, dus ik ook ,??
Brecht•over 6 years ago
Mijn nagels voor de eerste keer laten verlengen. Op z'n minst gezegd een absolute tegenvaller! Totaal onprofessioneel gedaan. Absoluut geen aanrader!